advertise

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

یکی ازلوازم آرایشی و بهداشتی که مورد استقبال همه افراد قرار گرفته و از دهه‌ها قبل مورد استفاده بوده است، عطر و ادکلن است. ادکلن مردانه وسیله‌ای است که در وسایل همه آقایان وجود دارد و روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشتر آقایان به دنبال بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا هستند. خرید ادکلن مردانه با ماندگاری بالا باعث می‌شود که به دنبال خرید ادکلن ‌مردانه نروید و در هزینه‌های خرید عطر صرفه جویی کنید. همچنین به دلیل ماندگاری بالا می‌توانید هر روز یا دو روز یکبار و مدت زمان بیشتری از ادکلن مردانه خود استفاده کنید.


معیار سنجش پخش بو و ماندگاری بالای ادکلن

قبل از آنکه به معرفی بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا بپردازیم، بهتر است به معرفی معیار سنجش پخش بو ، خط بو و ماندگاری بوی ادکلن‌ مردانه بپردازیم.
خط بو چیست؟
حتما برایتان پیش آمده است که در جایی وارد شده‌اید که کسی در آنجا نیست اما بوی عطر نشان می‌دهد فردی به تازگی در آنجا حضور داشته است. یا کسی از کنارتان رد شده و بوی عطرش مسیر حرکت او را مشخص کرده است. به چنین اتفاقی خط بو گفته می‌شود. در اصطلاح گفته می‌شود این ادکلن مردانه سیاژ یا خط بوی زیادی دارد.
پخش بو
اصطلاح دیگری که برای ادکلن‌ مردانه و زنانه به کار می‌رود، میزان پخش بو است. ادکلن مردانه با ماندگاری بالا دارای پخش بو زیادی هستند. اما پخش بو چیست و چه تفاوتی با خط بو دارد؟ بوی عطر فردی که عطر یا ادکلن مردانه زده و در جایی ثابت ایستاده است، در اطراف او پخش می‌شود و از فاصله‌ای به مشام افراد می‌رسد. به میزان فاصله‌ای که بوی ادکلن مردانه به مشام دیگران برسد پخش بو گفته می‌شود.

لوازم آرایشی بصیرت پور

فروش عمده لوازم آرایشی در تنوعی منحصر به فرد از پخش لوازم آرایشی بصیرت پور
جهت مشاهده و خرید محصولات به فروشگاه مراجعه فرمائید.

نگهداری درست از شیشه ادکلن

دما بر میزان پخش و ماندگاری بو اثر گذار است. برای آنکه به خوبی و درستی از ادکلن مردانه خود نگهداری کنید، بعد از خرید ادکلن مردانه آن را در جای خنک و دور از نور خورشید قرار دهید.


لوازم آرایشی بصیرت پور

معرفی بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

در ادامه این مطلب قصد داریم چند مدل ادکلن مردانه با ماندگاری بالا را معرفی کنیم تا به راحتی بتوانید برای خرید ادکلن مردانه اقدام کنید. ادکلن مردانه نایس مدل CREED VIKING ادکلن مردانه طرح مارک نایس مدل CREED VIKING دارای عطری گرم و تلخ است و ماندگاری مطلوبی دارد. سه نت تشکیل دهنده این محصول در زیر آمده است. پاپ نت یا نت اولیه به سبب عطر خود موجب افزایش انرژی و نشاط می‌شود و پس از آن نت میانی و نت آخر به مشام می‌رسد. •پاپ نت: لیمو سیسیلی , فلفل صورتی , ترنج کالابرین •نت میانی : نعناع هندی , گیاه خس خس هائیتی , چوب صندل , اسطوخودوس •نت آخر : نعناع , گل رز بلغاری , فلفل صورتی ادکلن مردانه طرح مارک نایس مدل CREED VIKING در حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر و توسط شرکت نایس تولید می‌شود.


سخن پایانی

اگر بخواهیم یک جمع بندی برای بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا کنیم باید گفت ماندگاری ادکلن مردانه به عوامل مختلفی بستگی دارد و از بین آنها می‌توان به کیفیت عطر، رایحه نت پایانی و سرعت تبخیر آن، آب و هوا و نوع پوست اشاره کرد. برای آنکه ماندگاری ادکلن مردانه بیشتر شود بهتر است بعد از حمام کردن از یک لوسیون هم بو با ادکلن خود استفاده کنید و بعد از مرطوب کردن بدن با لوسیون ادکلن مردانه را روی پوست پاف کنید. زدن ادکلن و عطر به نواحی نبض دار بدن باعث افزایش ماندگاری بوی آن می‌شود. به این صورت فارغ از کیفیت و ماندگاری ادکلن مردانه خود می‌توانید زمان ماندگاری را افزایش دهید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.